Monday, 18 June 2012

Rindu..............

Dah lama x mengupdate blog kesayanganku ini.. diam xdiam dah abis semester 3.......sekarang ni tgh tunggu result..harap-harap sumenya ok....Amin....

Sunday, 23 October 2011

lagu Ikan Kekek

                                                                  Mari Menyanyi......

Thursday, 20 October 2011

Kitar Hidup Rama-rama

                                                                  MARI MENYANYI


KITAR HIDUP RAMA-RAMA



Wednesday, 5 October 2011

Coretanku....

Salam Satu Malaysia!
Minggu ini dan minggu depan merupakan minggu ulangkaji buat semua warga SKTBR2... Semua guru mana yang belum menghabiskan sukatan, jadi cepat-cepatlah menghabiskannya. Aku pula sedang sibuk menyiapkan soalan periksa. Giliran buat soalan Bahasa Malaysia Tahun 3.... tak sabar rasanya nak bercuti panjang... kawan-kawan begitu juga kan.... tapi bila difikir-fikir, banyak lagi kerja yang belum selesai. Laporan dan perancangan aktiviti panitia pun masih lagi di awang-awangan... Tambah pula dengan forum dan assigment dari UPSI.... berasap kepala den....Hehe... Tapi itu semua alah bisa tegal biasa.... harap-harap semua anak muridku berjaya menjawab soalan dengan cemerlang.... aku juga berjaya menyiapkan forum n assigment.... Amin...